Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Έχω βιώσει δύο φορές το θαύμα


Για την πίστη της στον Χριστό και το θαύμα που έχει βιώσει όχι μία, αλλά δύο φορές μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ WEEKLY» η Ραλλία Χρηστίδου.

«Έχω βιώσει το θαύμα μέσα από ανθρώπους που έχουν βρεθεί στη ζωή μου, με έχουν αγαπήσει και τους έχω αγαπήσει, μέσα από διάφορα περιστατικά τα οποία δεν θεωρώ τυχαία. Έχω σωθεί δύο φορές από τροχαία ατυχήματα», είπε η τραγουδίστρια και περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια αυτό που έζησε.

«Το πρώτο σοβαρό τροχαίο συνέβη το 2005. Ήταν θυμάμαι Μεγάλο Σάββατο. Στο συνεργείο έκαναν ένα πολύ σοβαρό λάθος και μου έβαλαν λάστιχα χιονιού. Αυτά, όταν ξεπεράσεις την ταχύτητα των 90 χιλιομέτρων υπερθερμαίνονται και σκάνε. Ήμουν επί της Αττικής Οδού και έτρεχα προσπαθώντας να προλάβω την Ανάσταση. Κάποια στιγμή έσκασε το πίσω λάστιχο. Το αυτοκίνητο όσο και αν μείωνα την ταχύτητα, έκανε απότομες επικίνδυνες στροφές. Στην τρίτη πια, έκλεισα τα μάτια μου και είπα αυτό ήταν. Στο ραδιόφωνο άκουγα το La vie en rose. Ενώ το αμάξι πήγαινε με τόση φόρα, χτύπησε στο κράσπεδο γυρισμένο ανάποδα. Άνοιξα τα μάτια μου, έβγαλα τη ζώνη και συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πάθει τίποτα. Βγήκα σοκαρισμένη, κάνοντας τον σταυρό μου. Πίστευα ότι πεθαίνω. Πέρασε όλη μου η ζωή μπροστά από τα μάτια μου σε λίγα δευτερόλεπτα», είπε.
Real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...